Kanskje var drapet noe ikke Hillary Clinton selv ønsket?

Hvis min mann hadde vært utro mot meg utallige, ganger i løpet av vårt ekteskap, ville jeg nok heller ha vært sammen med venninnene mine når jeg følte meg ensom enn med min mann, så om Hillary Clinton heller vil være mer sammen med Huma (?) eller Hu Mamma enn med Bill, kan man da klandre henne for det? Om hun var utro (siden hennes ektemann tydeligvis var ganske så opptatt med andre og hun følte behov for kjærlighet og nærhet, hun som han), er det jo ikke dermed sagt at det var Hillary Clinton som bestilte drapet? Hvis det er sånn det skal være å være gift, er det nok best å ikke ha noen “elskede”, og det er det jo heller ikke bevist at hun har, er det vel?

Sannheten om Vince Fosters død

Jeff Rense & Larry Nichols – The Truth About Vincent Foster’s Death

Leave a Reply

