Sensurerte nyheter, del 30

Hvis dere vil vite hva som egentlig foregår i Syria-Tyrkia -området så lytt til disse to karene, de forklarer det for dere på en lett forståelig måte og viser dere det på videokart samtidig, hver uke, hver dag, hos Veterans Today.

VIKTIG:

Jim and Gordie Sitrep, February 15-16, 2016


 

Jim W. Dean debates Richard Millett from London as he shills for the Israelis and Western

terror supporters wanting to crush Syria. Millett had the gall to actually …

Russia sends new cruise missile ship Zeleny Dol to Syria …

Russia sends new cruise missile ship Zeleny Dol to Syria. By Jim W. Dean, Managing Editor on February 14, 2016.

NEO – Ceasefire Showdown Time in Syria | Veterans Today

The Debate – Jim W. Dean and Lawrence Korb on the Iran deal fallout

But as I have learned over the years of interviewing older people not only at the end of their careers, but nearing the end of their lives, the manipulation hustle does not hold the glamorous allure that it did earlier in their lives. They know the grave does not care a hoot about any of the ideology battles.

So while I had quickly prepared for a hardball debate, it turned out, to my surprise, that we viewed the post-Iran deal Obama sanctions as political fanny-covering for the Democratic party in an election year when the Republicans are going to milk killing the Iran deal for all they can get.

Hlr hva Lawrence Korb har å si:

The Debate – Jim W. Dean and Lawrence Korb on the Iran …

 

Larry Korb, some years back

[ Note: It is always a pleasure to get a call from PressTV to do commentary on an historical event. But it was a double pleasure to do so when they told me the other guest would be Larry Korb, former Assistant Secr. of Defense in the Reagan era.

 

Jim W. Dean on The Debate: War on Syria

Putin has popped the balloon on the Russian troops in Syria hoax. It’s only Special Ops stuff, which no one ever admits, including the Americans, Brits and French on the ground there

PressTV_The Debate_Syria War_Enter Russia_029by Jim W. Dean, VT Managing Editor,    with Press TV, Tehran

– First aired  …  September 23rd, 2015 –

Syria’s political landscape has changed. Russia has increased its military presence in a show of support for the Syrian President Bashar al-Assad, with the stated aim of getting rid of Daesh terrorists.

Jim W. Dean on The Debate: War on Syria | Veterans Today

 

Syria: Bureau Chief: Nahed al Husaini, Dr. Bassam Barakat.

XKyKgcbzeek


Obama is losing all credibility on Syria | Veterans Today

22. nov. 2015 – Obama: Putin needs ‘strategic adjustment’ in Daesh fight …..

He was a plant and he has been played like a fiddle by the real powers that be.

Putin: Obama and I Have Common Understanding of Next …

30. nov. 2015 – ‘Govt Supervised’ NYT Slammed for Getting Putin, Obama

‘All Wrong’ on Syria · Russia Equipped …

Mr. Obama, How Did You Know There Was a Bomb on the …

10. nov. 2015 – President Obama is confident that there was indeed a bomb on the Russian ….


Andre nyheter:


Den 48 år gamle forbrytelsen som fortsatt forbløffer japanerne

http://www.side3.no/krim/den-48-ar-gamle-forbrytelsen-som-fortsatt-forblffer-japan/3423181663.html

Japan in WWII: A Casualty of Usury? | Veterans Today – Japan under 2. verdenskrig: Offer for renter?


Firerbanden Google, Facebook, Amazon og Apple har hver sin røverhule full av gull. Sånn går det når skattereglene ikke holder tritt med teknologien.

Den store skattejakten

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Den-store-skattejakten-8346741.html

Islams drapslære:

Motsigende lære i Koranen, av Ali Sina

Contradictory teachings of the Quran By Ali Sina (her ser dere drapslæren i noen oversettelser svart på hvitt:

http://www.harrington-sites.com/Quran.htm


Texe Marrs forteller om Talmuds slangegud og hvordan jødedommens tilhengere en dag skal feire at de har seiret over hedningefolkene, ved å spise en stor slange som “påskefeiring”. Han har studert jødedommen i 20 år og vet hva han snakker om, men Norges “Store Norske Leksikon” vil nok ikke høre på hva han har å si, selv om de etterlyser kunnskap om jødedommen. Sannheten har blitt “antisemittisk”.

drErjw5De0o

Man trenger ikke engang gå til jødedommens Babylonske Talmud for å skjønne hva “drapslære” er og hvorfor Gud sendte Jesus og en ny pakt ble inngått; som kalles Det nye testamente. Det gamle er et avsluttet kapittel, og her er utdrag fra det:

Gammeltestamentlig “drapslære”:

5 Mos. 7

15 Herren skal holde all sykdom borte fra deg. På deg skal han ikke legge noen av de onde og smittsomme sykdommene som du kjenner fra Egypt, men han skal legge dem på alle som hater deg. 16 Du skal utrydde alle de folkene som Herren din Gud overgir til deg, og du skal ikke vise dem medfølelse. Du skal ikke dyrke deres guder, for da blir du fanget i en felle.
17 Om du sier i ditt hjerte: «Disse folkeslagene er større enn jeg. Hvordan kan jeg greie å drive dem ut?» 18 da skal du ikke frykte dem. Husk hva Herren din Gud gjorde med farao og hele Egypt, 19 de mektige gjerningene, tegnene og undrene som øynene dine så da Herren med sterk hånd og utstrakt arm førte deg ut. Det samme skal Herren din Gud gjøre med alle de folkene du nå frykter. 20 Herren din Gud skal også sende en bisverm over dem, helt til alle som er igjen eller har gjemt seg for deg, er gått til grunne.
21 La deg ikke skremme av dem, for Herren din Gud er hos deg, en Gud som er stor og vekker frykt. 22 Herren din Gud vil drive disse folkeslagene ut for deg, litt etter litt. Du kan ikke gjøre ende på dem med en gang, for da kunne villdyrene bli for mange for deg. 23 Herren din Gud skal overgi folkene til deg og slå dem med stor forvirring, til de er utryddet. 24 Han skal gi kongene deres i dine hender, og du skal utslette navnet deres under himmelen. Ingen skal kunne stå seg mot deg til du har utryddet dem.
25 Gudebildene deres skal dere brenne opp. Du må ikke fristes til å ta sølvet og gullet på dem og ha det for dere selv. Da blir du fanget i en felle, for det er avskyelig for Herren din Gud. 26 La ikke dette avskyelige komme inn i ditt hus, så du blir bannlyst slik som det. Du skal holde det for avskyelig og avsky det inderlig, for det er bannlyst.


Jødedommens drapslære:

Det verdensvide “synagogetyranni”, hvor alle skal dømmes etter Chaba-Lubavitch -lover, enten de er jøder eller ikke, noe president Bush var med på å etablere og legge grunnlaget for, som også til og med ateister og humanister kommer til å lide under.

Under the Noahide Laws – Watch Unto Prayer

According to the president of the International Progress Organization, an NGO …. In 1991, Chabad-Lubavitch in cooperation with President Bush established the …

https://watch.pair.com/dan.html


Johannes 16

Dette har jeg sagt dere for at dere ikke skal bli ført til fall.  2 De skal utstøte dere av synagogen. Ja, det kommer en tid da de som slår dere i hjel, skal tro at de utfører en tjeneste for Gud.  3 Det skal de gjøre fordi de verken kjenner min Far eller meg.  4 Dette har jeg sagt dere for at dere skal huske at jeg sa dette om dem, når deres tid kommer.

Her står det om advarsler:

Esekiel 3

Han sa til meg: «Menneske, spis det du finner, spis denne rullen! Gå så og tal til Israels hus!»  2 Da åpnet jeg munnen, og han lot meg spise rullen.  3 Han sa: «Menneske, mett din mage og fyll dine innvoller med denne rullen som jeg gir deg.» Da spiste jeg den, og den smakte søtt som honning.
4 Så sa han til meg: «Menneske, gå til Israels hus og tal mine ord til dem!  5 Det er ikke til et folk med tungt og vanskelig språk du blir sendt, men til Israels hus,  6 ikke til mange folk med så tunge og vanskelige språk at du ikke oppfatter det de sier. Om det var dem jeg sendte deg til, hadde de hørt på deg.  7 Men Israels hus vil nekte å høre på deg, for de nekter å høre på meg. For alle har harde panner og steinhjerter.  8 Se, jeg gjør ditt ansikt like hardt som deres ansikt og din panne like hard som deres panne.  9 Som diamant, ja, hardere enn flint gjør jeg pannen din. Ikke frykt dem og ikke vær redd dem, selv om de er en trassig ætt.»
10 Så sa han til meg: «Menneske, alle ordene jeg taler til deg, skal du gripe med hjertet og lytte til med ørene. 11 Gå nå til de bortførte av folket ditt, tal og si til dem: Så sier Herren Gud ? enten de vil høre eller ikke.»
12 Da løftet ånden meg opp, og jeg hørte bak meg en kraftig, drønnende røst: « Herrens herlighet være lovet fra hans bolig!» 13 Og jeg hørte lyden av skapningene når vingene deres støtte mot hverandre, lyden av hjulene ved siden av dem og lyden av et kraftig drønn.
14 Ånden løftet meg opp og tok tak i meg, jeg fór av sted, itter og opprørt, og Herrens hånd var over meg med styrke. 15 Jeg kom til de bortførte i Tel-Abib, de som bodde ved Kebar-elven og holdt til der. Og der satt jeg hos dem i sju dager, helt lamslått.
Profeten som vaktmann
16 Da de sju dagene var gått, kom Herrens ord til meg: 17 Menneske, jeg setter deg til vaktmann over Israels hus. Når du hører et ord fra min munn, skal du advare dem fra meg. 18 Når jeg sier til den urettferdige: «Du skal dø» og du ikke advarer ham, ikke taler slik at han blir advart mot sin urette vei så han kan leve, da skal den urettferdige dø for sin synd. Og hans blod skal jeg kreve av din hånd. 19 Om du advarer den urettferdige og han ikke vender om fra sin urett, fra sin urette vei, da skal han dø for sin synd. Men du har berget livet.
20 Når en rettferdig vender seg bort fra sin rettferd og gjør urett, da legger jeg en snublestein i veien for ham; han skal dø. Om du ikke advarer ham, skal han miste livet for sin synd, og hans rettferd skal ikke bli husket. Og hans blod skal jeg kreve av din hånd. 21 Om du advarer den rettferdige mot å synde og han ikke synder mer, da skal han leve fordi han lot seg advare. Og du har berget livet.
Profeten skal bli stum
22 Herrens hånd kom over meg der, og han sa til meg: «Reis deg og gå ned i dalen, der vil jeg tale til deg.» 23 Jeg reiste meg og gikk ned i dalen. Se, der sto Herrens herlighet, lik den jeg hadde sett ved Kebar-elven. Og jeg kastet meg ned med ansiktet mot jorden. 24 Men da kom det ånd i meg, og den reiste meg opp på føttene. Han talte til meg og sa: «Gå og steng deg inne i huset ditt! 25 Du menneske, se, de skal slå tau rundt deg og binde deg fast, så du ikke kan komme ut blant folk. 26 Jeg lar tungen din henge fast ved ganen, så du blir målløs og ute av stand til å refse dem. De er jo en trassig ætt. 27 Men når jeg så taler til deg, vil jeg åpne munnen din. Da skal du si til dem: Så sier Herren Gud: Den som vil høre, han får høre, men den som ikke vil, får la det være. De er jo en trassig ætt.»

 

#Noahide #Noaide #JødiskRettssystem #Synagogedomstol #Lubavitch #Islam #GeorgeWBush #Kabbalah #Israel #Jerusalem #Koranen #Talmud #DetGamleTestamente

 

­

Leave a Reply

